Home » Wie zijn wij

Waarom u kiest voor WEA.

  • Mens en ondernemer staan centraal
  • Dichtbij en nuchter
  • Een totaalpakket voor uw financiële administratie
  • Vaste pakketovereenkomsten
  • Toegang tot specialistische kennis
  • Beheer van uw administratie bij ons op kantoor of thuis
  • Een breed pakket op fiscaal en juridisch gebied
  • Horizontaal toezicht versnelt deze fiscale processen

Onze Cliënten.

WEA is van oudsher sterk vertegenwoordigd in de agrarische sector. Daarnaast hebben wij cliënten in het gehele MKB waarbij u moet denken aan de handel, de metaalsector, de bouwbranche, dienstverlenende bedrijven zoals horeca, ICT, transport, adviesbureaus en ZZP-ers.

Neem contact op

Internationaal.

Ook hebben wij in ruime mate ervaring op internationaal terrein, meer in het bijzonder de relatie Nederland-Duitsland.

Netwerk.

Ons kantoor is aangesloten bij het SRA. Als aangesloten kantoor voldoen wij aan een kwaliteitsnorm – een soort keurmerk – dat continue wordt getoetst en geborgd door het SRA. Dit kwaliteitssysteem is dermate goed, dat de Autoriteit Financiële Markten en de Belastingdienst het erkennen en erop vertrouwen en bouwen.

 

Automatisering.

Door de toenemende digitalisering van processen bij ons kantoor zijn wij steeds minder tijd kwijt aan het verzorgen van uw financiële administratie, het opstellen van de aangiften en het samenstellen van uw jaarrekening. Dat is uiteraard gunstig voor u. Het betekent immers lagere kosten en meer ruimte voor advisering waar u financieel voordeel mee kan behalen.

Neem contact op

Pakketovereenkomst vaste prijs.

U kunt met ons afspraken maken in de vorm van een pakketovereenkomst vaste prijs. Kort gezegd houdt dit in dat wij een afspraak maken voor alle reguliere jaarwerkzaamheden per jaar. Dit bedrag delen wij dan op in maandelijkse termijnbedragen welke wij via automatische incasso maandelijks bij u incasseren. Dit geldt dan voor alle reguliere voorkomende jaarwerkzaamheden zoals het bijwerken van de administratie, het verzorgen van de aangifte omzetbelasting, het afsluiten van de administratie, het samenstellen van de jaarrekening, het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting alsmede het verzorgen van de loonadministratie. Alleen extra werkzaamheden zoals bijv. oprichten BV, herstructureringen of financieringsaanvragen zullen afzonderlijk en pas na overleg in rekening gebracht worden.

Persoonlijke Klik.

Onze cliënten ervaren de persoonlijke klik met onze medewerkers als belangrijk. Onze medewerkers zijn zeer flexibel en door de kleinschaligheid van ons kantoor is iedereen in staat om uw vragen tijdig te beantwoorden.